هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

قیمت طراحی سایت چطور محاسبه می شود؟

علیرضا احمدیان نابی اصل | شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید سایتی طراحی کنید و با شرکت های طراحی سایت تماس بگیرید. هنگامی که با آنها تماس می گیرد متوجه خواهید شد که قیمتها کمی متفاوت است و هرکس یک قیمتی می دهد، برای مثال شرکت طراحی سایت مشهد گرین وب، قیمت طراحی سایت های اختصاصی اش از 8 میلیون تومان شروع می شود و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند.

 

چرا قیمت های طراحی سایت متفاوت است؟

قیمت های طراحی سایت متفاوت است چون هر شرکت و هر شخص بسته به میزان تعهدی که دارد هزینه دریافت می کند، برای مثال یک شرکت طراحی سایت ارزان که کارش ارائه خدمات و ساخت سایت ارزان است، به میزان همان پولی که میگیرد فعالیت می کند و سایت ایجاد می کند.

یکی دیگر از مواردی که همواره اهمیت بسیار زیادی دارد، این می باشد که قبل ایجاد پروژه، اول طرح برای مشتری فرستاده می شود و پس از تایید مشتری شروع به اجرا و پیاده سازی وب سایت می کنند. به همین دلیل قیمت شرکت طراحی سایت گرین وب با بقیه شرکت ها و افرادی که سایت طراحی می کنند متفاوت است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۸
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

فرق طراحی سایت اختصاصی با طراحی سایت معمولی

علیرضا احمدیان نابی اصل | شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که بخواهید وب سایت خودتان را ایجاد کنید و روی کارت ویزیتتان آدرس وب سایتتان را چاپ کنید، وب سایت یک مسئله کلاسیک است و بهتر است که سایت در شیک ترین حالت ممکن طراحی شود، و اگر سایت طراحی شده اختصاصی باشد، می تواند آبرو و احترام شما را بخرد.

یکی از شرکت های طراحی سایت مشهد که در زمینه طراحی وب سایت های اختصاصی فعالیت می کند، هلدینگ دانش بنیان گرین وب می باشد. 

روند طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت اختصاصی کار چندان آسانی نبوده و نیازمند، کار تیمی می باشد. برای مثال شما اگر سفارش یک وب سایت در زمینه زعفران را بدهید، ابتدا وب سایت شما باید توسط متخصصین بررسی شود، سپس در واحد طراحی و توسعه، طرح گرافیکی آن با نرم افزار های طراحی ایجاد شود و سپس؛ و پس از تایید نهایی طرح توسط شما، وب سایت شروع به آماده شدن و کد نویسی می شود.

 

پس از پیاده سازی طرح به شما به مدت یک سال پشتیبانی داده می شود و با استفاده از پشتیبانی می توانید هر تغییری که مد نظرتان بود را روی وب سایت اعمال کنید. این پشتیبانی سال اول رایگان است و از سال دوم، مشمول هزینه خواهد شد.

یکی دیگر از مواردی که به شما به صورت رایگان ارائه می شود، میزبانی وب می باشد که وب سایت شما روی آن اجرا می شود، در واقع میزبانی وب یکی از اساسی ترین نیاز های شما برای ساخت سایت می باشد و هزینه نسبتا بالایی هم دارد، ولی شرکت طراحی سایت گرین وب، با همکاری با شرکت هاستینگ ایران سرور، به شما هاست اختصاصی می دهد که وب سایت شما به مدت یک سال روی آن به صورت رایگان میزبانی می شود و پس از یک سال، می توانید هاست را تمدید کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۶
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

شرکت خوب طراحی سایت در مشهد

علیرضا احمدیان نابی اصل | شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

اگر شما هم قصد آنلاین سازی کسب و کار خودتان را داشته باشید و فکر ساخت سایت را حتما در ذهن خود دارید و به نظرتان خوب است که یک وب سایت ایجاد کنید. اما طراحی و ساخت سایت کار آسانی نیست و نیاز به برنامه نویسی دارد، خوشبختانه شرکت های طراحی سایت زیادی وجود دارند که می توانند پروژه های شما را انجام دهند و جلو ببرند. در شهر مشهد، شرکت های طراحی سایت بسیار زیادی هستند، برای مثال شرکت طراحی سایت مشهد گرین وب، یکی از شرکت هایی می باشد که توانسته است همواره با ایجاد و وب سایت های حرفه ای همواره رضایت مشتریانش را جذب کند.

مزیت های شرکت طراحی سایت گرین وب

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزیت های شرکت گرین وب، اعتبار و پیشینه چندین و چند ساله آن می باشد که همواره از سال 1369، با تکیه بر دانش و دلسوزی کارمندان متخصصش توانسته است سرپا بماند در ادامه به بررسی برخی دیگر از مزیت های شرکت طراحی سایت گرین وب خواهیم پرداخت … 

  • نیروی متخصص

                        دانش همواره به عنوان سوخت در ذهن کارمندان و متخصصین شرکت طراحی سایت گرین وب، جاری است. با تکیه بر دانش مهندسین ایران توانسته ایم در عرصه آی تی و سفارش و ایجاد وب سایت های حرفه ای اول باشیم.

  • ارائه هاست رایگان

                        هنگامی که شما می وب سایتی را از گرین وب سفارش می دهید، در سال اول نیاز به سفارش هاست نمی باشد و از شما هزینه اضافه بابت هاست گرفته نمی شود و خبر خوب این می باشد که هاست و میزبانی وب سایت شما توسط ایران سرور پشتیبانی می شود.

  • پشتیبانی حرفه ای 

                        یکی از مواردی که قبل از سفارش طراحی سایت به هر شرکت طراحی سایت نیاز است که مورد بررسی قرار دهید، این است که بدانید آیا این شرکت پشتیبانی دارد یا خیر، برای مثال زمانی که بخواهید یک مورد یا یک متن را داخل وب سایتتان تغییر دهید، اگر پشتیبانی باید دیگر نیازی نیست که خودتان انجام دهید و پشتیبانی برای شما انجامش خواهد داد.

 

همیشه بهتر است که کار خودتان را به حرفه ای ها بسپارید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۵۵
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

چرا نیاز است تا یک شرکت طراحی سایت، کسب و کار آنلاین مارا طراحی کند؟

علیرضا احمدیان نابی اصل | شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از مواردی که هنگام سفارش طراحی سایت نیاز است تا به آن توجه ویژه ای داشته باشید، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب و استاندارد می باشد. یک شرکت طراحی وب استاندارد باید چندین ویژگی داشته باشد که به شرح زیر است:

  • پشتیبانی حرفه ای
  • تیم برنامه نویسی متبحر
  • هاست و میزبانی وب مناسب 

 

وقتی که یک شرکت طراحی سایت معتبر وب سایت شمارا طراحی کند و میزبان کسب و کار آنلاین شما باشد، دیگر نگران دغدغه ها و مواردی که ممکن است برای وب سایت شما به دلیل عدم پشتیبانی رخ دهد، اتفاق نمی افتد و کار شما راحت می شود. 

 

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا یا CMS می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی آب خوردن به طراحی سایت بپردازید و وب سایت خودتان را طراحی کنید. یکی از مواردی که به شما می تواند کمک بسیار زیادی دسترسی پذیری باز این سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از می توانید سایتتان را طراحی کنید.

 

قیمت طراحی سایت

اگر به یک شرکت معتبر برای طراحی سایت مراجعه کرده باشید، مطمئنا متوجه این مسئله خواهید شد که قیمت آن ها کمی با قیمت کسانی که سایت به صورت فری لنسینگ طراحی میکنند متفاوت است. یک شرکت طراحی سایت به شما پشتیبانی می دهد، کیفیت پروژه را تضمین میکند، تیم روی پروژه کار می کند و مالیات و .... هم که جای خود دارند.

 

شرکت طراحی سایت گرین وب

شرکت طراحی سایت گرین وب یکی از شرکت های ساخت سایت و ارائه دهنده خدمات آی تی در سرتاسر ایران می باشد که با استفاده از دانشی که تیم متبحر گرین وب دارد، همواره پیشتاز در خدمات طراحی سایت و ساخت در در مشهد بوده است.

 

منبع  :   https://www.greenweb.ir/web/

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۳ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۵۰
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

تبلیغ در گوگل

علیرضا احمدیان نابی اصل | چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

چرا نیاز به تبلیغات در گوگل داریم؟

 

حتما شما هم می دانید که زمانی که یک وب سایت اینترنتی را راه اندازی می کنید، اول  کار فروش خوبی نخواهید داشت. با توجه به این مورد و برای سود راحت تر از طریق اینترنت، می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کنید. این مورد موجب می شود تا رتبه وب سایت شما بالاتر از هر رقیب دیگری باشد و به راحتی بتوانید در مدت زمان کم به فروش اینترنتی دست پیدا کنید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل

 

یکی از مواردی که همواره برای شرکت ها و سازمان های نوپا مهم بوده است، بودجه می باشد. همانطور که می دانید بودجه سایت نمی تواند همان اول کار صرف هزینه های گزاف سئو شود و پس از 6 الی 12 ماه نتیجه آن را دید، برای اول کار بهتر است از تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا بتوانید راحت تر به فروش اینترنتی برسید.

 

ساخت اکانت گوگل ادوردز و ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

 

پس اینکه اکانت گوگل ادوردز خودتان را برای تبلیغات در گوگل ایجاد کردید، نوبت به ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی می رسد. برای اینکه بتوانید کمپین خودتان را لانچ کنید و ران ببینید، بهتر است قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی، حساب خودتان را ابتدا شارژ کنید و برای شارژ حساب می توانید از یکی از حساب های اعتباری مجازی مستر کارت استفاده کنید.

 

کوپن گوگل ادوردز چیست؟

 

زمانی که شما قصد تبلیغات در گوگل و اجرای یک کمپین تبلیغاتی را دارید، یکی از مواردی که همواره مهم می باشد، پروموشن کد یا کوپن گوگل ادوردز می باشد که با استفاده از آن می توانید اعتبار رایگان از گوگل برای اجرای کمپین تبلیغاتیان دریافت کنید که به شما کمک می کند بودجه بیشتری را صرف تبلیغات کنید.

 

آیا تبلیغ در گوگل برای سئو خوب است؟

 

در پاسخ به این سوال که تبلیغات در گوگل می تواند باعث افزایش رتبه شما در وب سایت های اینترنمتی و سئوی وب سایت شما شود یا خیر باید بگوییم که خیر همچین چیزی نیست و شما اگر در گوگل تبلیغ کنید، صرفا برای مدت زمان محدودی در نتایج بالاتر هستید و پس به پایان رسیدن بودجه رتبه شما از بین خواهد رفت.

منبع : 

https://www.tabliq.com/service/gads/

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۰ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۰۴
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

آموزش افزونه سئوی وردپرس

علیرضا احمدیان نابی اصل | يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

چرا نیاز به سئوی Yoast داریم؟

آموزش Yoast

یکی از مواردی که همواره پس از راه اندازی یک کسب و کار آنلاین باید در نظر داشته باشید، سئو و رتبه وب سایت شما در صفحات موتور های جستجو می باشد. یکی از قابلیت های وردپرس متن باز بودن است و همین متن باز بودن موجب شده است تا برنامه نویسان خیلی زیادی روی آن فعالیت کنند. یکی از افزونه هایی که برای وردپرس اخیرا ایجاد شده است، افزونه سئوی وردپرس یا همان Yoast می باشد که در ادامه به آموزش Yoast خواهیم پرداخت.

 

افزونه Yoast چیست؟

افزونه Yoast یکی از افزونه های سئوی وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید وب سایت خودتان را به صفحات اول گوگل برسانید و اصطلاحا سایتتان را سئو کنید. خوشبختانه ما در بلاگ ایران سرور، به آموزش Yoast پرداختیم و به شما کمک می کنیم که چطور از قابلیت های بی نظیر این افزونه استفاده کنید.

 

چگونه وردپرس را سئو کنیم؟

همانطور که می دانید، وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا می باشد که در سرتاسر جهان در حال استفاده است. اما این به این معنی نیست که این سیستم دارای سئوی اتوماتیک است، برای سئوی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهتر است از افزونه Yoast استفاده کنید. در بلاگ ایران سرور آموزش این افزونه را به طور کامل داده ایم.

 

https://blog.iranserver.com/yoast/

آموزش سئوی ووکامرس

ووکامرس یک فروشگاه ساز اینترنتی می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی، فروشگاه اینترنتی خودتان را ایجاد کنید، اما ووکامرس به خودی خود سئوی خوبی ندارد و برای بالا آوردن آن، نیاز به یادگیری و آموزش Yoast دارید. این مورد موجب می شود تا سایت شما راحت تر و سریع در نتایج رتبه های موتور های جستجو قرار گیرد.

افزونه Yoast SEO چیست

همانطور که شاید بدانید، آموزش Yoast SEO کار چندان ساده نبوده و یادگیری آن نیازمند تمرین های بسیار زیاد می باشد تا بتوانید به اندازه کافی داخل آن تبحر پیدا کنید و وب سایت خودتان را به صدر موتور های جستجو بیاورید. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای سایت شما رخ دهد، این می باشد که سئوی سایت شما به هم ریزد و جمع کردن آن سخت باشد.

 

آیا افزونه Yoast SEO به سئو کمک می کند؟

در پاسخ این سوال که آیا این افزونه به سئوی وب سایت شما کمک می کند یا خیر، باید گفت بله افزونه Yoast SEO به وب سایت شما کمک بسیار زیادی می کند.یکی از قابلیت هایی که این سیستم دارد، قابلیت ساخت نقشه سایت میباشد که نحوه ایجاد آن را در مقاله آموزش Yoast SEO بلاگ ایران سرور توضیح داده ایم.

 

افزونه Yoast SEO چه قابلیت هایی دارد؟

اگر قصد یادگیری و آموزش Yoast SEO را داشته باشید، مطمئنا متوجه خواهید شد که این افزونه دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد که با استفاده از این ویژگی ها می توانید موفق به سئوی مقدماتی وب سایت خودتان شوید و کم کم به صدر نتایج جستجو برسید. 

برخی از این قابلیت ها می توان اشاره کرد به: 

  • ساخت نقشه سایت
  • ساخت Robots.txt
  • سئوی محتوایی
  • نقشه مسیر یا Breadcrum

منبع:

https://blog.iranserver.com/yoast/

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۱۷ شهریور ۹۸ ، ۰۹:۳۲
  • علیرضا احمدیان نابی اصل

آموزش وردپرس

علیرضا احمدیان نابی اصل | پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

آموزش طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از این سیستم می توانید وب سایت طراحی کنید. طراحی سایت با وردپرس کار چندان ساده ای نبوده و هرکسی از پس آن بر نمی آید. یادگیری و آموزش وردپرس یکی از مواردی می باشد که باید روی آن دقت بسیار زیادی داشت. هنگام طراحی سایت با وردپرس ازاگر یک نقطه را اشتباه جلو ببرید ممکن است زنجیره ای از اتفاقت برای شما رخ دهد که موجب می شود تا کار روی وردپرس برای شما سخت شود.

 

آموزش قدم به قدم وردپرس

اگر شماهم قصد یادگیری و  آموزش وردپرس  را داشته باشید، حتما متوجه خواهید شد که این سیستم کمی پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و کار چندان ساده هم نبوده و برای موفقیت در یادگیری وردپرس باید آموزش طراحی سایت با وردپرس را قدم به قدم جلو بروید و طبق آموزش هایی که روی وبلاگ های معتبر گذاشته می شود، سایت را بسازید و کار را جلو ببرید..

 

آموزش سئو وردپرس

Wordpress یا همان وردپرس یکی از سیستم های مدیریت  محتوا یا CMS هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید سایت طراحی کنید و سئوی خوبی هم دارد. اما قبل از سئوی وردپرس نیاز به یادگیری و آموزش وردپرس دارید که دارید خوشبختانه روی بلاگ ایران سرور، این مورد را ما آموزش دادیم و به راحتی می توانید با خواندن یک مقاله از رقبای خودتان جلوتر باشید.

 

مرجع : 

https://blog.iranserver.com/learn-wordpress/

  • علیرضا احمدیان نابی اصل