هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

تبلیغ در گوگل

علیرضا احمدیان نابی اصل | چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

 

چرا نیاز به تبلیغات در گوگل داریم؟

 

حتما شما هم می دانید که زمانی که یک وب سایت اینترنتی را راه اندازی می کنید، اول  کار فروش خوبی نخواهید داشت. با توجه به این مورد و برای سود راحت تر از طریق اینترنت، می توانید از خدمات تبلیغات در گوگل استفاده کنید. این مورد موجب می شود تا رتبه وب سایت شما بالاتر از هر رقیب دیگری باشد و به راحتی بتوانید در مدت زمان کم به فروش اینترنتی دست پیدا کنید.

 

هزینه تبلیغات در گوگل

 

یکی از مواردی که همواره برای شرکت ها و سازمان های نوپا مهم بوده است، بودجه می باشد. همانطور که می دانید بودجه سایت نمی تواند همان اول کار صرف هزینه های گزاف سئو شود و پس از 6 الی 12 ماه نتیجه آن را دید، برای اول کار بهتر است از تبلیغات در گوگل استفاده کنید تا بتوانید راحت تر به فروش اینترنتی برسید.

 

ساخت اکانت گوگل ادوردز و ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

 

پس اینکه اکانت گوگل ادوردز خودتان را برای تبلیغات در گوگل ایجاد کردید، نوبت به ایجاد اولین کمپین تبلیغاتی می رسد. برای اینکه بتوانید کمپین خودتان را لانچ کنید و ران ببینید، بهتر است قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی، حساب خودتان را ابتدا شارژ کنید و برای شارژ حساب می توانید از یکی از حساب های اعتباری مجازی مستر کارت استفاده کنید.

 

کوپن گوگل ادوردز چیست؟

 

زمانی که شما قصد تبلیغات در گوگل و اجرای یک کمپین تبلیغاتی را دارید، یکی از مواردی که همواره مهم می باشد، پروموشن کد یا کوپن گوگل ادوردز می باشد که با استفاده از آن می توانید اعتبار رایگان از گوگل برای اجرای کمپین تبلیغاتیان دریافت کنید که به شما کمک می کند بودجه بیشتری را صرف تبلیغات کنید.

 

آیا تبلیغ در گوگل برای سئو خوب است؟

 

در پاسخ به این سوال که تبلیغات در گوگل می تواند باعث افزایش رتبه شما در وب سایت های اینترنمتی و سئوی وب سایت شما شود یا خیر باید بگوییم که خیر همچین چیزی نیست و شما اگر در گوگل تبلیغ کنید، صرفا برای مدت زمان محدودی در نتایج بالاتر هستید و پس به پایان رسیدن بودجه رتبه شما از بین خواهد رفت.

منبع : 

https://www.tabliq.com/service/gads/

 

 

  • علیرضا احمدیان نابی اصل

تبلیغات

تبلیغات در گوگل

گوگل ادوردز