هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

هاستینگ خوب

بررسی و انتخابات یک هاستینگ خوب

آموزش وردپرس

علیرضا احمدیان نابی اصل | پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

آموزش طراحی سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از این سیستم می توانید وب سایت طراحی کنید. طراحی سایت با وردپرس کار چندان ساده ای نبوده و هرکسی از پس آن بر نمی آید. یادگیری و آموزش وردپرس یکی از مواردی می باشد که باید روی آن دقت بسیار زیادی داشت. هنگام طراحی سایت با وردپرس ازاگر یک نقطه را اشتباه جلو ببرید ممکن است زنجیره ای از اتفاقت برای شما رخ دهد که موجب می شود تا کار روی وردپرس برای شما سخت شود.

 

آموزش قدم به قدم وردپرس

اگر شماهم قصد یادگیری و  آموزش وردپرس  را داشته باشید، حتما متوجه خواهید شد که این سیستم کمی پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد و کار چندان ساده هم نبوده و برای موفقیت در یادگیری وردپرس باید آموزش طراحی سایت با وردپرس را قدم به قدم جلو بروید و طبق آموزش هایی که روی وبلاگ های معتبر گذاشته می شود، سایت را بسازید و کار را جلو ببرید..

 

آموزش سئو وردپرس

Wordpress یا همان وردپرس یکی از سیستم های مدیریت  محتوا یا CMS هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید سایت طراحی کنید و سئوی خوبی هم دارد. اما قبل از سئوی وردپرس نیاز به یادگیری و آموزش وردپرس دارید که دارید خوشبختانه روی بلاگ ایران سرور، این مورد را ما آموزش دادیم و به راحتی می توانید با خواندن یک مقاله از رقبای خودتان جلوتر باشید.

 

مرجع : 

https://blog.iranserver.com/learn-wordpress/

  • علیرضا احمدیان نابی اصل

آموزش وردپرس

وردپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی